דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תרמילים שישרתו אתכם לאורך כל הטיול 

מאת    [ 27/05/2014 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 1226 פעמים ]

הטיול הגדול לו אתם מחכים כבר ממש עוד מעט בפתח ואתם מתרגשים. כבר תאמתם טיסות אל היעד ובחזרה, הכנתם מסלול מפורט איפה ומתי תבקרו בכל אטרקציה, הזמנתם מקומות לינה, ותכננתם מראש איפה תערכו את השופינג. כעת, כל מה שנשאר לכם לדאוג הוא לתרמיל טוב שישרת אתכם כהלכה לאורך כל הטיול.

 

סוגי תרמילים

ישנם סוגים שונים של תרמילים, כאשר חשוב מאוד שתכירו את כולם, על מנת שתוכלו לבצע בחירה חכמה בעת הרכישה.


    • תרמיל מזוודה: זה הוא תיק אשר מעוצב כמזוודה בעל רוכסן אשר מקיף את התיק, ומאפשר פתיחה כמעט מלאה, מה שמקנה גישה טובה ונוחה אל תכולתו. תיק מזוודה מאפשר לכם למצוא בקלות את החפצים השונים מבלי ליצור אי סדר מיותר בתכולתו. תיקים אלו לרוב מעוצבים בצורה מאונכת, מה שעשוי להיות חסרון, מאחר ואין חלוקה מיטבית של המשקל על הגב. מנשאים אלו מתאימים למטיילים בעלי אופי פחות הרפתקני, ללא טרקים או מסעות ארוכים.
    • תרמיל שק: זה הוא תיק אשר מעוצב בצורה של שק, כאשר אופן הפתיחה הוא מחלקו העליון. היתרון המרכזי של תרמילים מן הסוג הזה הוא שהם מעניקים לגב תמיכה אידאלית, מפזרים את משקל החפצים באופן שווה, ונוחים מאוד להליכות ממושכות. החיסרון היחיד של מנשאים מן הסוג הזה הוא הגישה המוגבלת לחפצים המצויים בתוך התיק.
    • תרמיל משולב: אלו תיקים אשר משלבים בין שני העולמות, כלומר בנויים בצורה של שק, אך מאפשרים בדרכים שונות גישה נוספת לתכולת התרמיל. מנשאים אלו יתאימו בעיקר למטיילים, אשר משלבים הליכות ארוכות או טרקים, יחד עם שינוי מקום הלינה בתדירות גבוהה.    

 

פרמטרים חשובים לבחירה של תרמיל

רבים מיחסים חשיבות מזערית לעניין התיק או המזוודה איתו הם מתכננים לטוס, אך למנשא אותו אתם מתכוונים לשאת עמכם, ישנה חשיבות גדולה להתנהלות שלכם במהלך הטיול. חשוב מאוד להקפיד ולבחור תיק נוח וקל משקל, אשר יאפשר לכם הסתובבות נעימה ונוחה לאורך כל הטיול. אספנו עבורכם מספר פרמטרים חשובים אשר יסייעו לכם בבחירה של התרמיל אותו תיקחו לטיול:


    • סוג הטיול: חשוב מאוד להתאים את התרמיל לסוג הטיול אותו אתם מתכננים. אם אתם מתכננים טיול עירוני יותר בשילוב של שופינג, אתרים היסטוריים, מבנים מיוחדים וקולינריה, תרמיל מזוודה ישרת אתכם בהצלחה. אולם, אם אתם מתכננים טיול טבע, יתכן ומנשא שק יהיה הבחירה הטובה והנכונה בעבורכם.
    • נפח התרמיל: נפח התרמיל הוא פרמטר חשוב מאוד בבחירתו. אם אתם זקוקים להעמיס עליכם ציוד כמו אוהל, ציוד טיפוס, שק שינה וכד', תזדקקו לתרמיל בעל נפח גדול, ואם השהות שלכם במקום ארוכה, תזדקקו לתיק שיכיל את כל הביגוד והחפצים אותם אתם נושאים. אולם, חשוב שתיקחו בחשבון את האופציה, כי התרמיל מצוי זמן רב על גבכם, ולכן בחרו בתרמיל גדול, אך מתאים לצורת גבכם, ומעניק לכם תחושה נוחה בעת ההליכה.

 

מה הלאה?

לאחר שצמצמתם את האופציות השונות על פי נוחות וצורך, כעת תוכלו לבצע בחירה של תרמילים על פי צבעם, צורתם, וכמובן המחיר אשר צריך להתאים כמה שניתן לתקציב שלכם.     

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב